Obchodní podmínky

 

E-SHOP DzemyRoseGarden.cz

Všeobecná ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pro objednávky zboží prostřednictvím: internetového obchodu (přijetí objednávky elektronicky potvrzujeme na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli u Vaší registrace). Přijetím objednávky uzavíráme s kupujícím Kupní smlouvu, která se řídí těmito Obchodními podmínkami. Kupující předáním objednávky tyto podmínky uznává a bere je na vědomí. Tyto podmínky platí pro všechny obchodní případy, není-li písemně dohodnuto jinak.

 

Předmět smlouvy

Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v objednávce.

 

Dodání zboží, dodací lhůta

Česká republika

Zboží odesíláme do 3 týdnů od potvrzení objednávky.

Odstoupení od smlouvy

Storno objednávky ze strany kupujícího před převzetím zásilky

Každá objednávka je závazná dle Občanského zákoníku 89/2012 Sb. Zákazník může od kupní smlouvy odstoupit oznámením, že si přeje objednávku stornovat.

Řešení sporů. Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy. Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona č.634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé. Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/. Kupující se rovněž může obrátit s žádostí o radu ohledně svých spotřebitelských práv na dTest, o.p.s. přes www.dtest.cz/poradna či na telefonu 299 149 009. Prodávající se zavazuje usilovat přednostně o mimosoudní řešení sporů s kupujícím, pokud je kupující neodmítne. Mimosoudní urovnání sporu lze provést také prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz na webové stránce www.vasestiznosti.cz. Tento postup není mediací dle zákona č. 202/2012 Sb., o mediaci, v platném znění, ani rozhodčím řízením podle zákona č. 216/1994 Sb., o rozhodčím řízením a výkonu rozhodčích nálezů, v platném znění, a jeho využitím není dotčeno oprávnění stran obrátit se se svým nárokem na Českou obchodní inspekci či na soud. Po dobu trvání jednání o mimosoudním urovnání sporu neběží ani nezačnou běžet promlčecí a prekluzivní lhůty podle občanského zákoníku, dokud jedna ze stran sporu výslovně neodmítne v jednání pokračovat. Prodávající se zavazuje v případě souhlasu kupujícího usilovat o naplnění doporučujícího stanoviska dTestu. Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č.634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

 

Storno objednávky ze strany kupujícího po převzetí zásilky

Kupující má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí plnění.

 

Storno objednávky ze strany prodávajícího

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu.

 

Reklamace, záruka zboží

Prodávající poskytne kupujícímu informace o nakupovaném zboží, jeho účelu použití a jeho základních užitných vlastnostech. V případě použití zboží k jinému účelu, než pro které bylo vyrobeno nebo při požadavku vyšších užitných vlastností než jsou stanoveny, nese riziko následného použití kupující.

 

Kupující je povinen v době převzetí zboží provést množstevní a kvalitativní přejímku a posoudit, zda se nevyskytují zjevné vady zjistitelné v okamžiku převzetí zboží. V případě zjištění odchylky při přejímce uplatní kupující neprodleně reklamaci vůči prodávajícímu. Na pozdější reklamace tohoto typu nebude brán zřetel.

 

Reklamační požadavek musí obsahovat: specifikaci vadné dodávky (druh zboží), odstín, číslo faktury, popis druhu vady ve zboží, určení rozsahu vady popř. reklamovaný výrobek s vadou.

 Kupující je povinen pozastavit reklamované výrobky pro účel posouzení a fyzické kontroly reklamace prodávajícím, nejdéle však po dobu jednoho měsíce od uplatnění písemného reklamačního nároku. 

Prodávající se vyjádří k reklamaci ve lhůtě do jednoho měsíce od písemného uplatnění reklamačního nároku. Prodávající na základě posouzení a uznání reklamace provede buďto výměnu za bezvadné zboží nebo se obě strany dohodnou na jiném způsobu řešení. 

Cena a platební podmínky

Ceny uvedené na internetových stránkách jsou platné v okamžiku objednání. Prodávající si vyhrazuje právo chyb a změn uvedených cen a to v případě výrazné inflace či při výrazných změnách dodavatelských podmínek výrobců a ostatních dodavatelů zboží. Kupní cena bude považována za uhrazenou předáním celé částky v hotovosti za dobírku při převzetí zboží. Faktura vystavená na základě závazné objednávky mezi prodávajícím a kupujícím slouží zároveň jako daňový doklad a dodací list.

 

Ochrana osobních údajů

Respektujeme vaše soukromí. Avšak abychom vám mohli nabídnout plnohodnotný servis, potřebujeme znát některá vaše osobní data. Údaje o Vašich nákupech jsou nutné pro zajištění dodávek zboží, vyřizování reklamací a pod. Tato data chráníme před zneužitím - jsou ukládány v bezpečné databázi a nejsou poskytovány třetím stranám.

 

Používáním internetového obchodu DzemyRoseGarden.cz souhlasíte se shromažďováním a používáním informací o vás a vašich nákupech. Pravidla zacházení s těmito údaji jsou popsána v tomto dokumentu. Dojde-li v budoucnosti k jejich změně, budou detaily nových pravidel na těchto stránkách publikovány, takže budete mít možnost se o nich dozvědět.